קייטרינג חלבי משובח לבריתות




לכל אירוע צריך להתאים את הקייטרינג שלו – זהו אחד הכללים שאותו כדאי לכם להפנים כבר עכשיו. היכן שהוא בתוכנו, זה ברור לכל אחד מאיתנו, בעיקר על סמך הניסיון שצברנו בביקור באירועים של קרובי משפחה וחברים לאורך חיינו. הקייטרינג שאנו פוגשים בחתונה, יהיה שונה בדרך כלל מקייטרינג שאנו פוגשים באירוע ברית מילה. ויחד עם זאת, במרבית האירועים אנו פוגשים את אותן מנות, בתצורות כאלו ואחרות, את אותן תוספות ואת אותן צורות הגשה. אם אתם רוצים להפוך את אירוע ברית המילה של בינכם לאירוע יוצא דופן ובלתי נשכח, אתם רוצים לעשות צעד אחד נוסף קדימה, ולהזמין קייטרינג חלבי כשר.



קייטרינג קליל, מגוון וטעים


בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב ברגעים אלה, קייטרינג חלבי הוא לא אוסף של גבינות, ביצים קשות וירקות. למעשה, קייטרינג חלבי כשר יכול להציע לכם מגוון רחב עוד יותר מקייטרינג סטנדרטי, להעמיד לרשותכם סט רחב מאוד של טעמים, מרקמים, צבעים וסגנונות קולינריים, אותם תוכלו לסדר על גבי מגשי אירוח שיוגשו לכל אחד מהשולחנות באירוע, כך שכל אורח יוכל לבנות לעצמו את המנה האהובה עליו מתוך שלל האפשרויות שאתם מעמידים לרשותו. אבל אחד היתרונות הגדולים ביותר של קייטרינג חלבי לאירועים הוא שמדובר במאכלים קלילים, שלא מכבידים על הגוף, ומשאירים את האורחים שלכם ערניים ועל הרגליים לאורך האירוע כולו.



תנו לשף להביא את עצמו לידי ביטוי


בעריכת אירוע ברית מילה, חשוב תחילה להבין כי מדובר באירוע קטן, ולאירוע קטן אתם רוצים להזמין קייטרינג לאירועים קטנים. קייטרינג לאירוע קטן יכול להיות שונה מקייטרינג רגיל ביכולת של השף להעניק יותר תשומת לב לכל מנה ולכל מאכל המוגש לאורחים, להקדיש יותר זמן לעשייה והשליך כמויות גדולות של יצירתיות על האוכל. במקום להכין אוכל למאות רבות של אורחים, יכול השף להתמקד במאה מנות כשלכל אחת מהן הוא יכול לתת יותר תשומת לב ולהכניס בה יותר נשמה. אם זה נשמע לכם מעט תלוש, ואתם חושבים שכל מה שמעניין את חברת הקייטרינג זה הכסף שהיא מקבלת, דעו לכם שבשגרת עבודה כל כך מונוטונית, שפים בהחלט מחפשים כיצד להביא את עצמם לידי ביטוי בצורה ייחודית, ואלו הם בדיוק המקרים של הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים, בהם הם יכולים לעשות זאת יותר מכל הזדמנות אחרת.



בנו חוויה יוצאת דופן


לבסוף, לאחר שהבנו מדוע קייטרינג חלבי כשר והתאמתו לאירוע קטן, הם שני רכיבים חשובים שאתם רוצים לבחון היטב, אפשר לדבר גם על האופן בו תוכלו לבנות חוויה יוצאת דופן, ואחת הדרכים הטובות ביותר לכך היא באמצעות דוכן גלידות. בדוכן הגלידות תוכלו להציע לאורחים שלכם סט שלם של טעמים, צבעים ומרקמים, גלידות חלביות, גלידות שרבט, גליות וניל, שוקולד ממגוון סוגים, מסטיק, פיסטוק, תות, בננה, מנגו ופירות טרופיים, ולהגיש הכל בגביעי וופל טעימים או בגביעי זכוכית אלגנטיים ואסתטיים.

לאתר טייסטפולי אתם מוזמנים לבקר בקישור הבא:  http://tastefully.co.il

להזמנת מגשי אירוח לכל סוגי האירועים אתם מוזמנים לבקר באתר:


נייד ישיר: 050-8533331 | שירות לקוחות: 08-9333817  |  פקס:153508533331 דוא”ל: tastefully7@gmail.com




תגובות